Buscar

Páginas

budakKecikitu:D

HEYYA..
nak citer pasal hang out haritu*sabtu lepas.
kali ni bersama my sista, mazida, ank cousin i, tiera. and my lovely nephew.izzat.
*izzatdanish anak abgaril*abg sulung*. setahunlapanpulanplusplus*
sabtukan. mama izzat kerja half day. so kami la bibik comel izzat. HAHA
and first time kami nak bawak itu budak kecik kuar tgok muvee.
semua org meraguinya. boleyhke kami jaga dye? boleyh ke dye behave dalm panggung?
inilah dia. izzatdanish.



kami sampai terus cari tiket. yang pasti mesti citer puss in boots. sbb izat punya citer mesti kartun.
tiket pukul 1.30. so, kami ader 2 jam untuk ber-jimba2 sebelum tgok muvee.
makan kat mcD. prosperity.nyumm! izzat. makan nugget.kentang.roti.
aku rase aku da macam ibu tunggal da bawak budak cam nieh.HAHA
tapi izzat senang nak jaga dye. dgar cakap. baik *macamakux?*haha
kucingmatakiuut:)miaaaww.


singgah toysRus. then ade maskot transfomers. bumblebee and optimus prime. seyes aku nk amik gmbar ngan dorang. tapiiii. sampai2 je kat dorang. bumblebee uh siap datg dekat nk salam izat.
izzat buleyh bantai nangiss smbil jerit takut.. aisshhh. melepas aku.

before tgok wayang buadkan dye susu dluu. g la cari air panas bagai. *ibu mithali kan??haha
takut dye nangis kat dalam panggung.
tapi bile da habis susu dye nagis nak mintak balik. cuak weyh. dlm panggung uh da la senyap. dye pulak nages. seb baek gelap. munggkin dye takut gelap plus bunyi kuat sgt,
separuh citer tue aku skip. then jalan2 kat luar. ramai org tegurr. bukan tegur aku. tegur izzat. cesss!
siap bagi belon seyh.
nak jadi budak balik lah cam niii.

da lame sikit uh izzat tertidur. then baru bawak dye masuk panggung. separuh je dapat tgok. membazir jugakla tiket aku.
huhu. tp at least puas dapat bawak dye. kami happy bersama:D
rotiboy then pulang. papa izzat jemput:)








adioos~~





0 org telah conteng samaa.:

Post a Comment