Buscar

Páginas

BBI2420:D

HEYYA.
just finish with our last presentation for this sem.
and it was super owwwsem!
HAHA.*perasankaan* biarlaaa. kalau x sape lagi nak pujiikaaan?
excited sbb english pon da xamek da next sem. then first time slide ade video yg dibuat oleh nurleha mansur.
aku baru blaja.. BUTA IT kaan? best seyh buad video..

presentation kali nikann bertemakan ANGRYBIRD.taw sape pilihh?akula tuewww.
then da abis tue, priyaa cakap. 'presentation korang comel. ade angrybirdd'..:D:DHOHO

tajuk dye. antara broadband dan U-spot cam sipot. mane korang pilih.?
aku pilih wireless kat rumah.lajuu!HAHA

susa jugak task kali ni sbb kne buad survey,interview,burn CD,buat video bagai. tapi seronok dpt blaja bnde baruu.
almaklumlah saya ni buta IT. nak cut video pon xreti.

disebabkan kami nak equal male n female. kne la cari interviwee lelaki. kelas aku sume pompuankan.
bukan senang nak dapat.ramai da aku tanya. suma x nak. at last budak kuliah katty. kuliah 8 .sudilah nk tolong kamii. dengan syarat kami tolong dyee. izhaq n hairul.trimass yaaa.

buat slide sampai 4 pagii.cari org xdpt2. hyperlink not working waktu present.bangun lambt pagi tadi.masukkelslmbat.ouuh dugaan.

then kami amik2 gmbar yg guna kertas tuee. kan popular skrgkann. bazirkan A4. tapi menarik.
juum tengok gambarr kamii:)


izhaq

hairul

leha

balqis

shahadah


katty

adylla

ouh.sapentah.:)
hobbies~

thankyou veryveryvery much. to my group members.aza.leha.aira.
owwsem presentation rightt..?HOHO.*k aku je yg perasan lebeyh*
HAHA. 
nak tgok video? yg interview xleyhlaa. BI aku superduper teraboor.
hahaha. tekan ni>> video kamii:)<<<
adiioss~

0 org telah conteng samaa.:

Post a Comment