Buscar

TELETUBBIES keluar shopping..:)

HEYYA...
aipp. semalam kami satu geng kuar g TS.
memula plan mau g main cosmoworld.tapi seyes ramai gilerrrr.
plan pon bertukar. shooping time..
sumpah aku boros gilerrr.. bnyak sgt kuar duet.. :'(
kalau perempuan tuh. ganas maner pon tetap perempuann..kaaan?.
hmmmm..




kami sume pkai cincin yg sama:)

gosipbaruuniiii:)



memori tersingkap. SAMURA. X')

HEYYAAA..
tadi mak suruh masuk store anta barang. tetiba nmpak kotak aku kat dlm uh.
dalam kotak tuh ader barang2 yg aku simpan semua pasal SAMURA.
da beranai2 pon. lama sgt ker dalam store tuu? 2 tahun je kot...
kotak ni pon beli waktu kat samura

dan apabila kotak dibuka. segala memori tersingkap *ayatterrorBM* haha
aku pon tak ingat aku simpan semua nihh...
bnyak  aku jumpa. resit2 yuran result exams.etc
ape aku jumpa lagii?
dan saya adalah pelajar SAMURA

sarjana no 1 XD

party kelas punya hadiah
dari:azman

fafau. tgok ni.. aku simpan lagiiiXD


AJK kad outing yang paling berjayaa. korang ader:P

aku pon tak ingat nape aku ade mende ni.

birthday present dari pain
kertas2 SPM *kertas 1* sbb nk semak jawapan



hoho. aku simpan lagiii. tapi bnyak ilang. tinggal 4.
ibal.shiha.zafwan dan zafwan
mtd.stf.asis.

aku tak guna pon. membazir je.

kalender samura 09-11

kad matrik yg da kene masuk washing machine 

ok. kat sini aku pelik. napa 25 n 27. mana majalah 26?
diorang skip ea?

foto yg tersimpan :D


hasil tangan deskmatekuhhh. ariffahmiborhan


fuuhhh. rinduu kah aku kepada samura?
adiooosss.~~~