Buscar

adam dan PMR:D

HEYYA..
arini pmr result kluar kann..
and my brother adam terlibat lah diantara merekaa..
dengan budak kelas paling belakang kami xexpect tinggi laa.
and dye sendiri cakap with my mum cam ni
'mak ape pon result adam esok mak jangan mara taw'
mungkin dye pon da buat yang terbaik dan tawakal je lahhh.
aku rasa mak aku pon x kesah sbb dye da bnyak pengalaman. da 7 ank yg amik pmr. adam no 8.

as usual la. amik slip mak x anta. aku dluu pon ayah je yg antaa.
aku suruh dye call aku lepas dye dpt resultt.
then, dye call. 6A 3B.
B dye mmg aku xleyh terima..subject susa boleh plak A.
BM BI PAI!!!!
agama islam buleyh B? adam,kau tu da la budak sekolah agamaaaa.. adessss
tapi still okaay laaa.

tirah 4A, syukri 8A.ankcousinkuhh
adam x regret n sedeyh sgt pon walaupon aku taw dye target 9A's
x mcm aku. satu je miss menagis cam nak raak..HAHA
dye cakap ok la tuhh. asalkan dye da buat yang terbaik..
gulpp. terasa aku selepas kutuk2 B dyee..

then malam uh g la celebrate*kononnyala
satu family pergii..
location SABA restaurant cyberjaya. makan nasi berianiii.kebab.juspurepunyaa
lama xmakan sesamaaa.

okaylahh.
CONGRATs adam! also to tiera syukri and nani, zubaidah jugaaa.
lets the pictures talk!


adikbongsu*err.. bongsu?*

sorangpunya niiii.



kenyang suddaaa:)


~~adiossss~~

0 org telah conteng samaa.:

Post a Comment