Buscar

Páginas

secretrecipe:)

HEYYA..
lama rasa tak update..
sibuk kerja mungkin. eceh.
mana tak nya. 9.30 pagi p kejer. 11 mlam  baru balik..
no life.

tapi it was my first experience working.
13 MAY 2012
start la hidup aku bergelar seorang pekerja SECRET RECIPE alamanda


baru aku taw penatnya org cari duitt..
penat woiii
awal2 dulu kaki aku sakit giler.
sbb tapak kaki flat yg cacat uh..

bnyak sangat aku belajar. aku knal org baru.
macam2 ragam. macam2 kisah..
berkawan dengan kumpulan org yg tak pernah aku terpikir akan berkawan.
different world!

i met ibal, huzeyy, kakji, abg madir, abg kecik, and ramai lg.
kene mara uh biasalah.. silap kitaa.
tp tu buat aku lebih appreciate titik peluh aku.

10 JUNE 2011
berakhir sudaaa. alasan. mecari pengalaman di tempat lain.
tapi itu lah yg aku cari. PENGALAMAN!



 gonna miss u guys :)
adiosss:)

0 org telah conteng samaa.:

Post a Comment