Buscar

Páginas

First year achievement :)

Fuhhhhh nak abis da minggu dua. Cepatnya. :'( so semester ni Instagram saya akan dipenuhi memori degree semperna final year final sem ni.
Let's start with my first year.
#achievement1
"Students High Council"
"Majlis Tertinggi Mahasiswa"
Kolej 13, universiti Putra Malaysia

Dulu hidup aku pernah sibuk dgn mereka ini, dgn tugas dan program kolej dgn Sukan itu ini. Ketika kawan lain orentasi, kami menguruskan orentasi.
Syukur sgt dpt dikenalkankan dgn kalian semua.
Terima kasih pihak pengurusan (ayahanda,bonda, ayah,felo2 n staff yg lain) kerana memberi peluang dan menjadi rujukan utama buat saya dikolej. Terima kasih sbb percayaaa saya walaupon saya masih di tahun satu.

Terima kasih utk akak abang atas tunjuk ajar pengalaman yg xboleh saya beli dkat mana2. Ukhuwah yg sgt rapat smpai skrg. Serius sgt bersyukur. Even waktu JD mtm tersgt busynya, tapi saya seronok buat semua tu sbb ukhuwah keluarga antara kita. Meeting smpai 3 pagi yg tak pernah bosan. Suka duka gaduh ketawa terguling mengutuk menghina tak ingt Dunia seriously tu semua kenangan manis yg nnti nak cerita kat anak cucu. Dan jgn lupa disbb kan korg kami bertukar saiz. Ahahahaaha. Saya sayang awak semuaaaa .
Sungguh tak menyesal lansung to be in this family. Walaupon result first year teruk but seriously I got more than that. Banyak sgt yg saya belajar. Byak sgt. Byak sgt good things yg saya terima. Byak sgt softskill dan changes yg da diterapkan. THANKYOUU SO MUCH SEMUAA.
#jannahdahfinalyear #jannahnakhabisstudy

0 org telah conteng samaa.:

Post a Comment